Lekcja, która oddycha. Jak zrobić miejsce dla ucznia i… dla siebie
Lekcja to nie tylko „przerobienie materiału”. To przestrzeń, w której uczniowie mogą być współtwórcami swojego procesu uczenia się. Nauczyciel może odpuszczać, nie tracąc kontroli nad przebiegiem zajęć.
Lekcja to nie tylko „przerobienie materiału”. To przestrzeń, w której uczniowie mogą być współtwórcami swojego procesu uczenia się. Nauczyciel może odpuszczać, nie tracąc kontroli nad przebiegiem zajęć.
Podczas webinarium dowiesz się:
jak oddać uczniom głos i odpowiedzialność za naukę,
czego nie trzeba kontrolować, by lekcja przebiegała sprawnie,
czym są proste praktyki oceniania kształtującego, które wspierają samodzielność i motywację uczniów,
jak planować lekcje, by angażowały uczniów i dawały satysfakcję Tobie.
Dla kogo?
Dla nauczycielek i nauczycieli, którzy chcą, aby ich lekcje były angażujące, skuteczne i zrównoważone – niezależnie od przedmiotu i etapu nauczania!
Prelegenci:
Michał Szczepanik - nauczyciel biologii i edukacji dla bezpieczeństwa. Wykorzystuje w swojej pracy ocenianie kształtujące i OK zeszyt. Jest trenerem, kierownikiem i mentorem kursów internetowych, asystentem w programach całościowego rozwoju szkoły oraz współautorem programów szkoleń i materiałów eksperckich, m.in. z zakresu oceniania kształtującego, edukacji ekologicznej i globalnej.
Edyta Wąsik - nauczycielka historii i wiedzy o społeczeństwie w Międzynarodowej Szkole Podstawowej „Paderewski” w Lublinie. Związana z Centrum Edukacji Obywatelskiej od 2010 roku, początkowo jako uczestniczka kursów internetowych, później jako trenerka w programie „Aktywna Edukacja”. Trenerka również w „Szkole uczącej się” i ekspertka ds. oceniania kształtującego.
Aby zapisać sie do aktywności musisz mieć konto w naszym systemie.
Jeżeli masz już konto w systemie:
Jeżeli nie masz masz jeszcze konta w systemie: