Nowe czasy, nowy dyrektor.
Konferencja o skutecznym prowadzeniu dzisiejszej, zróżnicowanej szkoły. Kraków 23-24.02. 2023 r. UWAGA! Limit miejsc osiągnięty! Dziękujemy za zgłoszenia!
„Nowe czasy, nowy dyrektor” to bezpłatna konferencja o skutecznym prowadzeniu dzisiejszej, zróżnicowanej szkoły. Dołącz, aby zdobyć inspiracje, które pomogą Ci odpowiedzieć na nowe wyzwania.
Na naszej konferencji:
- weźmiesz udział w warsztatach, wykładach, panelach oraz nieformalnych spotkaniach w czasie przerw kawowych
- pogłębisz swoją wiedzę i umiejętności w zróżnicowany, interdyscyplinarny i angażujący sposób
- poznasz dyrektorów i wicedyrektorów szkół o podobnych potrzebach i doświadczeniach
- odniesiesz treści zajęć prowadzonych przez doświadczonych ekspertów do własnych doświadczeń i uwarunkowań Twojej szkoły
Przyjedź, żeby dowiedzieć się jak:
- zarządzać szkołą o zwiększonym zróżnicowaniu uczniów i ich potrzeb
- tworzyć przyjazne środowisko uczenia się dla każdego ucznia – bez wyjątku
- organizować kształcenie i ocenianie osiągnięć edukacyjnych, które sprzyjają budowaniu relacji pomiędzy uczniami, rodzicami i kadrą pedagogiczną
- minimalizować stres towarzyszący uczniom w wyniku traumy wojennej i straty, zmiany szkoły czy trudności związanych z rozwojem psychofizycznym
- zadbać o swój osobisty i zawodowy dobrostan jako dyrektora szkoły
- zapewniać odpowiednie doskonalenie zawodowe nauczycieli w zakresie kształcenia w zróżnicowanej kulturowo klasie
Informacje dodatkowe:
Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapewniamy zwrot kosztów noclegu (noc z 23 na 24 lutego) do 300 zł.
Zapraszamy dyrektorów i wicedyrektorów. Mogą to być 2 osoby z 1 placówki. Liczba miejsc ograniczona.
prof. Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, językoznawca, neurologopeda i glottodydaktyk. Prowadzi zajęcia m.in. z zakresu dwujęzyczności i nauczania dzieci języka polskiego jako języka drugiego/odziedziczonego w Instytucie Filologii Polskiej UP. Autorka monografii „Mowa dzieci dwujęzycznych. Norma i zaburzenia” i wielu artykułów z zakresu bilingwizmu. Uczy języka polskiego dzieci z doświadczeniem migracji.
doktor nauk humanistycznych w dziedzinie językoznawstwa. Autorka publikacji z zakresu edukacji interkulturowej, włączającej i językowej. W latach 2018-2021 Prezes Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Jakości w Nauczaniu Języków Obcych PASE. Do 2017 r. redaktor naczelna czasopisma „Języki Obce w Szkole” i kierownik Polskiego Biura Europejskiej Sieci Informacji o Edukacji – Eurydice. Tłumacz sekcji polskiej Rady UE w latach 2004-2005. Koordynatorka ekspertka w programie „Razem w Szkole. Polska-Ukraina” realizowanym w partnerstwie z Norwegian Refugee Council w CEO. Zajmuje się programem doskonalenia zawodowego dyrektorów szkół, w których uczą się uczniowie migranci.
polonista, były dyrektor szkoły publicznej i niepublicznej oraz dużej niepublicznej placówki doskonalenia. Trener, coach i mentor, w oświacie i biznesie; autor eksperckich publikacji oraz programów szkoleń. W Fundacji Centrum Edukacji Obywatelskiej - ekspert ds. rozwoju dyrektorów szkół w programie „Szkoła ucząca się”.
prof. Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, literaturoznawca, certyfikowany tutor akademicki, dydaktyk, redaktor naczelny „Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia ad Didactiam Litterarum Polonarum et Linguae Polonae”. Dyrektor Instytutu Filologii Polskiej UP, nauczyciel języka polskiego w VIII Prywatnym Akademickim Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie. Autor kilkudziesięciu prac naukowych opublikowanych w kraju i za granicą. Współautor koncepcji edukacji humanistycznej i prezentujących ją książek, a także programu kształcenia i podręczników do języka polskiego dla ucznia i nauczyciela.
autor lub współautor opracowań naukowych, materiałów edukacyjnych, kursów e-coachingowych, scenariuszy zajęć i podręczników. Jako trener pracuje z nauczycielami, doradcami metodycznymi, wydawcami podręczników i przedstawicielami organizacji pozarządowych. Z wykształcenia jest doktorem socjologii (Uniwersytet SWPS) i politologem (Uniwersytet Warszawski). Absolwent Leadership Academy for Poland. Od 2005 roku związany z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej. Od 2018 nią zarządza.
jest nauczycielką wiedzy o społeczeństwie, twórczynią programów nauczania i podręczników, współautorką programów kompleksowego wspomagania szkół oraz materiałów dydaktycznych i eksperckich publikacji. Certyfikowana trenerka, tutorka i mentorka programów Centrum Edukacji Obywatelskiej i innych organizacji pozarządowych. Absolwentka programu „Liderzy PAFW”. Kieruje działem „Szkoła ucząca się” w Fundacji Centrum Edukacji Obywatelskiej. Jest członkinią zarządu Fundacji.
prof. w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Pedagogicznego. Kieruje Centrum Badań nad Edukacją i Integracją UP. Romanistka, glottodydaktyczka, specjalistka w zakresie edukacji i integracji osób z doświadczeniem migracji i uchodźstwa. Zainteresowania badawcze: dwujęzyczność, migracje, nauczanie języka polskiego jako obcego i drugiego, integracja osób z doświadczeniem migracji w systemach edukacji, motywacja i autonomia w procesie edukacji. Współautorka koncepcji nauczania języka polskiego jako języka edukacji szkolnej Metoda JES-PL, członkini jury European Language Label oraz Programu NAWA „Promocja języka polskiego”. Autorka wielu prac z zakresu glottodydaktyki.