Szkoła otwartości. Tworzę równe szanse: druga edycja 2023

Szczegóły aktywności
Szkoła otwartości. Tworzę równe szanse: druga edycja 2023
Szkoła otwartości/ Dbam o równość płci 2022/2023
Szkoła otwartości
Ucz otwartości
2023-03-01 12:00
2023-06-30 12:00
Tak

Semestralny kurs internetowy ze wsparciem mentorskim, połączony jest opcjonalnie z regionalnymi warsztatami pogłębiającymi.

Jako uczestnik i uczestniczka weźmiesz udział w 5-modułowym kursie internetowym,  dzięki któremu:

  • zdobędziesz i poszerzysz wiedzę na temat koncepcji Szkoły Otwartej i ukrytego programu szkolnego w kontekście praw człowieka,
  • sprawdzisz, czy w Twojej klasie stereotypy płciowe nie determinują tego, kim są uczennice i uczniowie, czy szkoła uwzględnia potrzeby zarówno uczniów, jak i uczennic oraz czy dba o komfort i bezpieczeństwo całej społeczności szkolnej,
  • dowiesz się, w jaki sposób możesz dążyć do wyrównywania szans i zapewnić standard równości płci na swoich lekcjach – wychowawczych i przedmiotowych – a nawet w całej szkole.

W semestrze letnim, w oparciu o otrzymane materiały, przeprowadzisz działania z uczennicami i uczniami. 

Dodatkowo – chętne osoby, które ukończą kurs internetowy, zaprosimy do współprowadzenia warsztatów upowszechniających wśród nauczycieli i nauczycielek koncepcję standardu równości płci w szkole. Prowadzenie tych warsztatów odbywać się będzie za wynagrodzeniem i przy eksperckim wsparciu CEO.

Projekt „Szkoła otwartości. Wspieranie równości płci” finansowany jest przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię z Funduszy EOG w ramach Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Regionalny.

#AktywniObywatele

Aby zapisać sie do aktywności musisz mieć konto w naszym systemie.

Jeżeli masz już konto w systemie:

Zaloguj i zapisz się

Jeżeli nie masz masz jeszcze konta w systemie:

Załóż konto

Luma

Kontakt

Centrum Edukacji Obywatelskiej
ul. Noakowskiego 10/1
00-666 Warszawa
22 875 85 40
ceo@ceo.org.pl

NIP: 525-17-26-659
REGON: 012433534
KRS: 0000052758

Centrum Edukacji Obywatelskiej 2021 © Wszelkie prawa zastrzeżone.